Hoge Bounce percentages

Hanex-Interieurbaan-Carwash-red-mustang

Hoge Bounce percentages

Nee dit is niet onze auto op de interieurbaan bij Hanex Carwash Veghel… Wij houden het op onze vertrouwde Ford Fiesta en Opel Corsa uit 98. We hebben echter wel een connectie met het bedrijf. Sinds 1 juli geven wij vol gas om de vindbaarheid van Hanex Carwash en Tankstations te verbeteren. Waardoor we ook het bouncepercentage hebben geanalyseerd.

Als je een marketeer spreekt gaat het vaak om conversie, traffic, doelen en bouncepercentage. Dat laatste willen we in een huidige case even kort toelichten! Veel marketeers menen dat een bouncepercentage altijd zo laag mogelijk moet zijn.  Maar wat is het bouncepercentage? Dat is met deze Mustang even kort door de bocht gesjeesd het percentage van de bezoekers die een pagina bekijkt en vervolgens verlaat zonder ergens op te klikken. Dit leek voor Hanex Carwashes en Tankstations met 52% erg hoog.Echter als je logisch nadenkt over de zoekintentie van de bezoeker valt dat wel mee.

Hoe ziet jouw bezoeker eruit?
Een bezoeker van de Hanex site is in de meeste gevallen een mobiele bezoeker die de openingstijden, locatie of prijs van een van de tankstations of carwashes opzoekt. Omdat we de zoekresultaten in Google hierop hebben toegespitst, landen de bezoekers direct op de juiste locatie pagina. Dat wil zeggen dat de bezoeker direct de juiste informatie voor zich krijgt en dus de vervolgens snel de website verlaat. Een korte sessieduur waarbij de bezoeker direct zijn benodigde informatie heeft ontvangen maar wel als bounce geregistreerd wordt.

Conclusie
Het bouncepercentage is voor Hanex minder van belang dan voor bijvoorbeeld een webshop! In ieder geval is deze Rode Mustang weer glimmend, schoon en blij op weg na een bezoek aan de interieurbaan in Veghel. Ben je benieuwd naar wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op om een kop koffie te drinken of bekijk eerst onze diensten

Geen reactie's

Geef een reactie