De Prins & De Notaris

 content beheer de notaris en de prins door rn marketing den bosch

 

De opdracht

Bij Eetcafé de Prins en Eetcafé de Notaris is het nooit saai. Niet voor niets behoren ze tot de gezelligste eetcafés van Brabant. Ze houden van gezelligheid en van verrassen. Dat doen ze met toffe evenementen en een culinair hoogstaande kaart die elke zes weken aangepast wordt aan de seizoenen. Zo houden ze het leuk. Voor de gasten én voor henzelf.

 

De vooruitstrevende bedrijfsleiders Stef en Luuk hebben als doel om de twee gezelligste cafés in Nederland te zijn. Ook online. Door de drukte bleef er echter weinig tijd over voor website, het social media beheer of het bedenken van nieuwe events. Daarvoor hebben ze sinds een jaar een creatieve partner die in de stijl van de twee cafés meedenkt; RN marketing.

 

Wat doen we dan?

RN Marketing brengt gezelligheid over met de volgende drie marketing activiteiten:

 

1. Content Marketing online
Gezelligheid kent geen tijd. Of plaats. Via de online kanalen brengen we de gezelligheid van De Prins en De Notaris over op de (potentiële) gasten. We laten de nieuwste gerechten zien – waar we zelf altijd van gaan watertanden – beelden van de afgelopen events, winacties en authentieke sfeerfoto’s (geen stockfoto’s) en we gaan met de gasten in gesprek.

 

2. Bedenken & promoten van toffe, nieuwe evenementen
RN Marketing verzint nieuwe evenementen en thema avonden. Bij akkoord worden de evenementen georganiseerd en ingepland, waarna we over gaan tot promotie. Hier stoppen we pas mee als het event is volgeboekt.

 

3. Werven van Personeel
Wanneer er behoefte is aan nieuw personeel, dan werft RN Marketing voldoende kandidaten waar de ondernemer een goede keuze uit kan maken. Recent zorgde RN Marketing ervoor dat De Prins binnen twee weken twee nieuwe top koks aan kon nemen.

 

Wat gebeurt er dan?
De resultaten…

 

Dankzij onze marketinginzet zijn er al tientallen evenementen helemaal volgeboekt. Bij RN Marketing zijn we vooral trots op het volgende voorbeeld;
Horecaondernemers herkennen het misschien wel: Eerste en tweede Paasdag wordt je horeca gelegenheid druk bezocht. ‘Derde Paasdag’ echter not so much. Luuk van de Notaris daagde ons daarom uit deze ‘derde’ Paasdag ook volgeboekt te krijgen.

 

Ons antwoord: Challenge accepted!

 

Op ‘Derde Paasdag’ 3 april 2018 was het Nationale Chocolademousse dag. Wij haakten daarop in met het evenement ‘Chocolade Vriendinnendag’. Het evenement was in no time volgeboekt. Vrouwen en chocolade bleek wederom een goede combi. Op de dag zelf werden de dames verwend met een heerlijk chocolade arrangement met natuurlijk chocolademousse en veel zelfgemaakte chocolade lekkernijen. Zelden hebben we zo veel vrouwen in één keer gelukkig kunnen maken. : )

 

Stef en Luuk over RN Marketing:

Rody en Nick beloofden de kers op de welbekende taart te zijn en dit hebben ze het afgelopen jaar dubbel en dwars waargemaakt! Vanaf ons eerste gesprek was er al sprake van een goede match, wederzijds vertrouwen en een mooie vorm van respect. Ze vroegen naar mogelijkheden en ideeën en die hebben we altijd genoeg. Door te sparren en goed te luisteren snappen ze precies wat we willen m.b.t. vorm en stijl, precies aansluitend bij wat wij zijn en willen zijn: Een mooi, gezellig en modern eetcafé! Vele activiteiten en acties waren een succes en dat niet alleen: Op Facebook en Instagram kan men niet om ons heen!  Ook voor het komende jaar zijn we al weer volop samen in gesprek om de volgende stap en slag te maken. Kortom een super match!

 

Heb je een leuke challenge voor ons? Wij zijn er voor in! Neem contact met ons op.