Preza Poorten

Online marketing hulp voor Preza door RN MarketingVan 24 naar 74 online aanvragen binnen een half jaar

Doel: Verhogen naamsbekendheid en conversie

Middelen: Product, Catalogus, SEO, Social Media beheer en Website beheer.

 

Het verhaal van Rob van Moorsel. De succesvolle ondernemer met een enorme drijfveer die sinds 2011 elk jaar verdubbelde in cijfers. Van kantoor in de kelder en werkplaats in een schuurtje heeft Preza nu een flinke werkplaats + kantoor op industrieterrein de Amert in Veghel. Daarmee brengt ondernemer Rob van Moorsel zijn productie, showroom en kantoor terug naar 1 locatie. Het doel voor dit jaar is wederom te verdubbelen en het implementeren van nieuwe innovaties voor poorten.

 

Ons doel bij Preza blijft het verbeteren van de marktpositie van dit gave bedrijf met een uniek en uitgebreid product.

 

De kernwaarden van een Preza poort zijn: duurzaam, maatwerk, ontzorging, prefab en in een werkdag geleverd. Dat wil zeggen dat een Preza poort in de werkplaats inclusief fundering wordt vervaardigd. Vervolgens wordt deze in een dag geplaats waardoor de klant minimaal door werkzaamheden gehinderd wordt.

Voor ons de taak om alle marketingactiviteiten weer op de rails te zetten! Want door de drukte in orders bleef er nul tijd over voor marketing. Rob heeft daarop al zijn ideeën op papier gezet en ging opzoek naar een marketeer. Zo zijn wij in contact gekomen met Rob en al snel bleek er een leuke match te zijn.

 

Wekelijks werken we 8 uur intern op kantoor bij Preza aan de continuïteit in zichtbaarheid en de vergroting van merkherkenbaarheid.

Dit alles startte met een dealer catalogus waardoor hoveniers een Preza poort in hun projectplannen mee kunnen nemen. Dit verhoogt de efficiëntie in verkoop en verlaagd tijdsdruk bij de ondernemer. Daarnaast hebben we het social media en website beheer op ons genomen. Daarbij zagen we direct dat het mobiele offerteformulier niet werkte. Dit hebben we met spoed opgelost en daarop zagen we direct een groei in offerte aanvragen.

 

Resultaten tot nu toe:

  • Verhoging van 200% online aanvragen
  • Verdubbeling in organisch website verkeer
  • Een productcatalogus voor dealers
  • Continu zichtbaarheid op Instagram, Facebook en Pinterest
  • Gemiddeld bouncepercentage van 25,5% t.o.v. 51,3% vorig jaar